Förnyelse

Jaha, då var ännu ett år slut. Har man hunnit med att göra det man ska under 2011? För mig har det varit ett relativt bra år med både upp och ned gångar, såklart att det finns saker man ångrar att man inte sagt eller gjort. Jag som (oftast) brukar säga att jag är rak, ärlig och inte tänker ta någon skit har sopat vissa problem under mattan för att man inte vågat eller orkat ta hand om dem. År 2012 ska bli ett år av förnyelse, införsaffa sig en helt ny garderob smik och smycken..



Vaknade upp vid 14- tiden i dag och insåg att vi varit Törnrosa lite för länge, skulle ju hem till mamma för att hämta Viggo och därefter hämta upp Emilia hos sin mamma. Blev en utgång med Niklas igår, kändes så otroligt skönt att få spendera tid tillsammans första gången sedan Viggo kom. Jonny och Lina var själklart med och gjorde hela kvällen/natten till den bästa. Under hemfärden blev den en varsin kebabrulle och sedan var det för kallt för att gå så det vart en taxi fy skäms.




 

Städade undan julen i dag kändes skönt men samtidigt lite tråkigt, blev så tomt i mitt kök efter att alla mina prydnader försvann. Har nu bestämt mig för att titta runt lite efter ny köks inredning:


-      Kökshandukar

-      Köksmatta

-      Klocka

-      Krukor

-      Dekorationer/ tavlor


oj insåg nu att klockan är halv sju på morgonen och Niklas ligger och snarkar på soffan kanske bäst att ta en dejt med kudden innan barnen vaknar



                                                                                                                                RebeccaTegnér

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0