Födelsedag närmar sig

Emilias födelsedag närmar sig med stora steg

Snart fyller Emilia 3år vad fort tiden går. Första gången jag träffa henne var hon bara 6 månader gammal, som en lite Viggo helt otroligt. Nu är alla inbjudningar klara så nu blir det att planera ett barnkalas, ser verkligen fram emot det. Känns som om att jag pratar om det oftare än Emilia..

Emilia sitter och sjunger i sovrummet ”Grattis till mig, Grattis till mig” dock så har hon kommit in i en period (tydligen) suck, pillar och tar sönder allt hon rör vid.. talar om för henne att snart kommer det bara mjuka paket, hehe.

Napp feerna kommer och hämtar hennes nappar under födelsedagen får se hur det går senare till läggdags, intressant.

Emilia och Rebecca:

R – kommer nappfeerna och hämtar dina nappar
E – naae !!
R- Jo finna andra barn som behöver dem nu Emilia är en stor tjej.
E – TA EMIA NAPP (ser inte alls ut att vara förvånad)

Hahah söt unge det där <3





RebeccaTegnér
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0