Natt Uggla



  Kan bara inte fatta, kommit i en period igen där jag inte kan sova. Alla sover men jag är vaken, Viggo ska snart ha mat Niklas ska upp till jobbet Emilia till dagis om en halv timme ska dem upp och jag har inte ens gått och lagt mig. Har en massa att tänka på tydligen eftersom att jag inte kan slappna av får ingen ro helt enkelt. Några tips?

   Vet inte hur många gånger 24 Nt nyheter har gått om och om igen tappat räkningen kommer dem aldrig ut med nya nyheter? Tycker det händer saker hela tiden.

   Idag blir det att hålla på med lite husliga saker som att STÄDA hela lägenheten, disken börjar ta över har ingen lust att det blir ett muterat monster. Måste också kolla in en tvätt tid innan det blir överfullt i tvättkorgen.

kan ju passa på att tala om att jag är sjuk sugen på att åka till Ullared bara kliar i fingrarna, finns så mycket roligt att titta på. Jag tycker inte att det är en sådan hysteri som det var på tv, en kryssning skulle inte heller sitta fel just nu.



RebeccaTegner  


Kommentarer
Postat av: Daniella

Har tyvärr inga tips, men det är jobbigt det där att inte kunna sova för att man tänker massor. Försök att slappna av och glömma allt för en stund. Men det är lättare sagt än gjort kanske.

2012-01-10 @ 08:05:31
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: RebeccaTegnér

Svar till daniella: nja det funkar inge vidare hehe men ska försöka sova sen efter viggos gröt matning vid 12 hehe

2012-01-10 @ 08:16:12
Postat av: Daniella

Jag skickade ett sms till ett nr jag hade till dig men du kanske har bytt? Kanske kan ses?

2012-01-10 @ 10:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0