Ja vad ska man säga?

Provocerar, provocerar, provocerar och åter igen provocerar?

bloggkrig mellan allt och alla. Just nu känns det som att allt och alla ska slåss och uppmärksamheten i våran så kallade bloggvärld, kränka varann kasta hårda och fula ord emot varann. Vad VINNER man på genom att kränka ner en annan människa.. Har bara en sak att säga:

- Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

någon som hört talas om karma?

   trodde väl inte det, skit ska skit ha, eller? Hoppas verkligen att det går dåligt för de människor som förtjärnart. Till er andra massa lycka till.
   
   Jag kan inte förstå varför tjejer måste spela så otroligt dumma, uppblåsta, intelligensbefriade och dessutom humor befriade. Ta inte illa upp men har checkat in lite bloggar runt om nu, visst jag kan erkänna att man vinner sina läsare genom att provocera men varför sjunka så långt och sänka sig själv till botten, är det kul att vara riktigt hatad att inte ens kan gå på stan utan att en bli igen känd och måste springa för att ta skydd, bli mord hotad? Klart att det är intressant med sådana människor man bara väntar och väntar på flera saftiga inlägg. Bara hoppas på att människorna ska överträffa sig själva om och om igen men hallå?

   Har ni testat att bara för en dag vara lite mänskliga och dessutom vara er själva? Jag kan slå vad om att personer i er omgivning och utanför skulle gilla er bättre. Ärlighet vara längst sådan är jag, kan ju inte vara kul och läsa sina kommentarer där det står att man ska ”gå och dö”, att man är ditten och datten, har jag fel?

   Så alla killar, tjejer, ung som gammal våga stå för den du är och vad du tycker du behöver inte vara en annan människa för att bli accepterad..



RebeccaTegnér

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0